piatok 10. októbra 2014

Jazda na býkovi

A je to tu! Prišiel štvrtok a s ním akcia v Gunpowder cellar. Človek si dá malé (0,5l) červené pivo, porozpráva sa s ostatnými...a zrazu sa ocitne na scéne. A ešte k tomu na divokom býkovi.



naivný Slovák
Vedeli ste, že najobľúbenejšie české pivo je Staroprameň? Prvá reakcia Honzy: "To by ma zaujímalo, kto by to tam pil".

veľké pivo = 1l
A ide sa na to! Medzi ostatnými som skúsený, pretože to skúšam po druhý krát.






 Mal som najprv 29, potom vo finále 31 sekúnd. Celkom slušný výsledok, no vo finále som sa umiestnil až na treťom mieste. Mall som z toho síce pár odrenín, no za tú srandu to stálo.

 Tu je naša česko-poľsko-slovensko-čínska zostava:



Na záver pridávam video (chytanie za rohy je zrejme nelegálne, ale to som nevedel a chcel som si to skúsiť):



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára